Odltajmer klub: Uspeh naših vozača na stazi „Navak“

Oldtajmer klub Bečej – Novi Bečej je na Nacionalnom takmičenju moto klasik na stazi Navak“ ove godine postigao kao i prethodnih godina veoma zapažene rezultate. U kategoriji vozila moto klasik 50 na stazi kod Subotišta osvojili su jedno srebrno i dva puta bronzano odličje. Trka je održana za vikend 3. i 4. oktobra.

„Oldtajmer klub Bečej-Novi Bečej imao je u 2020. godini samo dve trke, trebalo je da bude više ali zbog situacije je odlučeno da i ove dve budu bez publike na stazi „Navak“ kod Subotišta. Tom prilikom smo osvojili smo jedno drugo i dva treća mesta. Tatić Stevan je osvojio drugo mesto, Tajkov Goran je osvojio treće mesto u prvoj trci. Sledeći dan u drugoj trci Tatić je opet osvojio ovog puta treće mesto. Klubski smo osvojili treće mesto. Ja lično nisam mislio da ćemo uopšte ove godine imati priliku da se takmičimo, učestvujemo i da još i neke rezultate ostvarimo. Zadovoljni smo rezultatima u svakom slučaju.“ – rekao Atila Silađi na konferenciji za štampu koja je sazvana tim povodom.

„Mi smo i dve nedelje pre toga imali trku kod Subotišta na istoj stazi i tada nisam bio spreman i nisam otišao da vozim jer od prošle godine od Zrenjanina nisam seo na motor, potrebno je bilo dosta treninga da bih mogao da učestvujem. Za ovaj vikend sam ipak rešio da učestvujem. „Navak“ staza je zahtevna staza, dugačka 2.900 metara, i osvojio sam tu drugo mesto a treći sam bio sledeći dan u nedelju. Nije bilo lako ali ja sam zadovoljan, motor nije baš vrhunski i žao mi je što ovaj klub nema više vozača, mlađih, da ih učimo. Ja sam prvo bio prijavljen za oldtajmer klasu, to je običan motor koji nije pravljen za trke i star je, do 1970.godine je proizvodnja. Mi smo uspeli da ga doteramo ali i sad na taj motor bilo ko sedne od motorista može da vidi da taj motor nije za tu stazu. Tako sam ja sa oldtajmer motorom došao u jednu klasu više i tzv. specijalke i u njoj sam vozio. Mislim jedino da smo mogli malo bolje kada je vreme u pitanju, koju sekundu brže, nisam hteo da reskiram da padnem ili neki ozbiljniji problem, vozio sam 2 minuta i 13 sekundi. Karolj Kenjereši, iz Subotice, koji je bio prvi vozio je ispod 2 minuta, on jako dobro vozi. Moram da kažem da je on nekada bio član našeg kluba i napustio nas je što je veliki gubitak za naš klub, zbog toga smo u minusu skoro 50 bodova, samo zbog njega. I Zolika Berkeš ovog puta nije vozio, imali bi mnogo više bodova kao tim da jeste. Dobili smo eto ta dva pehara ovog puta.“ – rekao je Stevan Tatić.

O tome šta je sve potrebeno da postanete član kluba rekli su nam članovi: „Onaj ko želi da vozi mora da bude pre svega član našeg kluba, treba da odradi osiguranje, treba da plati takmičarsku licencu i naravno da obavi lekarski pregled. Posle sledi prijava na trke, ako je ovde kod nas, a ako je u inostranstvu trka, mora da se izvadi i strana dozvola. Motor može da bude različitih klasa. Mi uglavnom preferiramo moto klasik od 50 kubika ili 125 ili preko te kubikaže. Kada su u pitanju naši dalji planovi, za ovu godinu je sezona završena, za sledeću godinu videćemo kako će se situacija odvijati, da li će možda biti i nekih izmena u pravilniku kada su tehničke stvari u pitanju i eventualne izmene u klasifikaciji motora, ali mi svakako vadimo licencu za klub i za takmičare i nadam se i da će i Berkerš sledeće godine moći da vozi, da učestvuje i da ćemo osvajati i dalje medalje. Za sada zrenjaninski klub ćemo malo teže nadmašiti, to bi bilo preambiciozno, oni imaju 20 vozača.“ – rekao nam je Atila Silađi.