Економија

Нови, руски дисконтни маркет у изградњи у Бечеју

Веома популарни дисконтни ланац маркета из Русије биће ускоро отворен и у Бечеју, на крају Новосадске улице, преко пута Бечејке. Објекат је већ у припреми. Овај ланац маркета већ дуже време је у Србији прилично популаран јер је роба углавном јефтинија. Поред прехрамбене робе у овим маркетима има и гардеробе, техничке робе и покућства.

„МЕРЕ“ је испостава руске Торгсервис групе, основане 2009. године, која тренутно послује на више од 1000 локација широм Русије под брендом Светофор (семафор), а пре више од три године донели су одлуку да на наше тржиште уђу са два ланца „Мере“ и „Светофор“.

Торгсервис група је тренутно трећи по величини ланац продавница у Русији. Пословање се проширило и на више од 20 земаља међу којима су Велика Британија, Грчка, Шпанија, Кина, Америка, Литванија, Пољска, Белорусија, Румунија, Немачка, Хрватска, Македонија, БиХ са преко 2000 дисконтних објеката. Први „МЕРЕ“ маркет у Србији отворен је 2020. године у Батајници и тренутно има више отворених маркета, као и неколико у припреми.

Велики асортиман робе широке потрошње, специфичност самог маркета, а пре свега ниске цене су свакако нешто што ће привлачити купце. Радно време маркета ће бити од 9 до 21 часова сваког дана у недељи, чиме је потрошачима омогућена свакодневна куповина.

Стратегија фирме је, како кажу на сајту овог ланца маркета:  “Ниске цене сваки дан” и то је оно што  обећавају као основни квали-тет своје понуде. Стратешки циљ је и залагање да обезбеде  развој и видљивост неких мањих брендова, можда непознатих и недоступних у великим трговачким ланцима.

У „Мере“ маркетима акценат је на директној сарадњи са малим произвођачима који могу да понуде одличан квалитет по нижим ценама. Поред тога пази се и на строгу контролу квалитета и ниску трговачку маржу. Купци могу да очекују до 20 одсто ниже цене од просечних.

Један од разлога што су цене ниске је и због тога што је све углавном у већим паковањима. У овим продавницама купују и власници малопродајних радњи. Неки од производа који веома утичу на куповну моћ грађана биће јефтинији као што су детерџенти, кафа, месо, риба, млечни производи.

У маркету има доста руских производа и робе која се производи овде у Србији. Специфично је да воћа и поврћа неће бити, као ни пецива.

Радње подсећају изгледом на „кеш енд кери“ продавнице јер је већа количина изложена на рафовима, попут магацина због тога што људи узимају веће количине.