Сервис

„Потисје-Бечеј“ доо: Грешком послати рачуни на електронску пошту по неколико пута

Бечеј, 7. октобар

Директор предузећа „Потисје-Бечеј“ доо,  Золтан Фејеш, се путем медија обратио корисницима због грешке која је настала у слању новог рачуна на електронску пошту корисницима:

„Поштовани корисници,

Приликом слања електронских рачуна нашим корисницима, дошло је до грешке у програму за електронско фактурисање. Због тога су неки корисници више пута примили један исти рачун, док га други нису уопште добили.

Предузели смо све неопходне кораке како би надлежне службе у најхитнијем могућем року отклониле овај проблем.

Извињавамо се свима којима смо, нехотичним слањем већег броја идентичних електронских порука, причинили непријатност.

Уз захвалност на разумевању због овог инцидента, желимо вам успеха у раду.

За „Потисје – Бечеј“ доо, Фејеш Золтан, директор“