Бачко Петрово Село: Одржана традиоционална „Чајанка“
Удружење жена из Бачког Петровог Села „Бршљан“ које постоји и ради преко четрдесет године сваке године два пута годишње одржава традиционално дружење уз чај. Ове чајанке одавно су у Бачком Петровом Селу комплетно промениле друштвени живот у селу. „Чајанке“ су дружења која су првенствено намењена старијим женама.
Вероника Прегел, једна од чланица удружења каже да са овом традицијом свакако не би требало да се прекине јер ова дружења јако много значе свим учесницима и целом селу. Прегел је додале да је ове године на манифестацији било учесница из чек десет градова и места, дошли су им гости наравно из Градишта, Бечеја, Новог Бечеја али и из Утрина, Аде, Мола, Сенте … Сада су то већ веома важна и дубока пријатељства која се негују на овим чајанкама, додала је на крају.
Ову манифестацију ове године подржала је и Општина Бечеј. Домаћице су припремиле колаче и домаћа пецива, лимунаду и чај а на крају је одржана и томбола.
Председник општине Бечеј др Вук Радојевић заједно са својим сарадником чланом Општинског већа задуженим за спорт, омладину, туризам и информисање Давидом Туфегџићем посетио је чајанку у Бачком Петровом Селу.
„У свим сеоским срединама, па тако и на територији општине Бечеј, постоји далеко мање садржаја који окупљају мештане и дају им прилику да се сусретну, поразговарају и да квалитетно проведу своје слободно време. Општина Бечеј је препознаје овакве иницијативе са циљем да подстакне мештане да се организују, да приређују активности које су по њиховој мери и да на тај начин сопственим ангажманом, уз нашу заиста скромну подршку, обогате друштвени живот у селу. Финансијска или било каква друга подршка не мора бити великих размера, да би неки догађај или активност била квалитетна или значајна, сматрам да то није мерило, већ је идеја та која говори о значају, пре свега за локално становништво, а потом и шире“, рекао је председник општине Бечеј др Вук Радојевић.
Он је истакао да су оваква дружења важна због јачања међусобних веза, изградње партнерских односа у циљу заједничког стварања друштва које је сензибилисано за све структуре становништва, у овом случају за најстарије суграђане, који такође имају потребе да се друже и да такозвано треће доба проведу уз што квалитетније садржаје.