Друштво

Дом здравља Бечеј: „Четкица за PAPA тест није било два дана“

Током претходних неколико недеља у нашу редакцију при-стигло је од стране читатеља већи број упита о томе због чега у Дому здравља Бечеј лекари немају адекватан потрошни медицински материјал за рад. Наиме, како смо обавештени они нису били у могућности да обаве неке прегледе и анализе због тога што лекари немају неопходан потрошни материјал и то посебно на гинеколошком одељењу. Посебно интересовање грађани су имали за немогућност обављања PAPA теста јер им је тај тест, како наводе, одложен јер Дом здравља није имао четкице за узимање бриса. Они су нам на увид послали и један документ са прегледа на којем то јасно пише.

Послали смо званичан упит директору Дома здравља Бечеј, др Слободану Димитрову који нам је одговорио следеће:

“Потрошни и санитетски материјал, као и дезинфекциона средства, код нас у установи ни једног момента није недостајало. Сва средства за неометан свакодневни рад се редовно набављају, те информације које имате нису истините. Спорне су биле четкице које докторка специјалиста гинекологије искључиво само ту једну врсту користи приликом узимање бриса за PAPA тест (других врста четкица и штапића за узимање бриса није недостајало), којих није било само почетком ове недеље, али су у току недеље стигле у Дом здравља. Иначе, проблем због кашњења достављања четкица је настао код добављача, јер је пошта у штрајку и роба није стигла на време код добављача, па тако ни они нису могли даље нама да доставе. Значи у питању су била само два дана, искључиво те врсте четкица је недостајало из написаног разлога и ништа више није недостајало.”

Овај одговор директора само објавили истог дана када нам је послат на нашем порталу и на нашој фејсбук страници. Након тога поново су нам се, следећих неколико дана, јављали грађани да и даље нису у могућности да закажу PAPA тест, и да и даље нема четкица за брис.

Директору смо истог дана послали још један упит који се такође тицао рада гинеколошког одељења у Дому здравља Бечеј. Грађани су нам се такође пожалили да су гужве на овом одељењу за преглед велике јер већина пацијената заказује прегледе код др Убовић јер не желе да иду на преглед код др Милошевића, који такође ради на овом одељењу. Према наводима грађана који су од нас тражили да поставимо ово питање надлежнима у овој здравственој установи опхођење др Милошевића према пацијентима је непрофесионално јер им се често обраћа грубо уз дозу омаловажавање као и да користи непримерен речник. Да подсетимо, овај лекар је и раније имао у оквиру колектива покренуте дисциплинске поступке на основу жалби пацијената на понашање према њима, о чему је својевремено сведочио и сам директор. Директор Дома здравља нам је одговорио и на ове наводе пацијената.“Што се тиче рада гинекологије и докторовог односа према пацијенткињама, као и питање покретања дисциплинског поступка – није поднета ни једна једина званична пријава код нас у установи, а колико смо обавештени није ни код Заштитника права пацијената, тако да не постаји основа за покретање било каквог поступка, што можете и проверити.”