ВестиСервис

ЕПС: Од понедељка 19.2. поново плаћање рачуна на шалтерима

Од понедељка 19. фебруара је поново могућа наплата рачуна за струју на шалтерима Електропривреде Србије. Шалтери нису радили више од два месеца због хакерског напада.

Вршилац дужности генералног директора ЕПС-а Душан Живковић рекао је да поново раде сви шалтери ЕПС-а у целој Србији, као и да је око 340.000 корисника направило налог на порталу „Увид у рачун“ путем којег такође могу да плате своје рачуне за струју.

Сајбер напад је протеклих месеци је угрозио и систем и рад, не само ЕПС-а, већ и Електродистрибуције Србије, пошто су повезани у неким сегментима. Трпели су и грађани, пошто је била отежана и наплата и достава рачуна.

Вршилац дужности генералног директора ЕПС-а Душан Живковић рекао је за РТС да су сви шалтери почели да раде и да верује да ће потрошачи наставити са уобичајеном праксом плаћања рачуна на шалтерима.

Истакао је да мање од 20 одсто потрошача плаћа рачуне на шалтерима и да верује да ће се понудом нових услуга тај број и даље смањивати.

Живковић је навео да је снабдевања потрошача било сигурно и стабилно у празничном периоду и да је систем био безбедан све време.

„Пратећи системи су били проверавани. Сви су враћени у претходну функцију уз пратеће активности које су подразумевале подизање нивоа безбедности наших пословних софтвера и пословних алата“ – напоменуо је в. д. директора ЕПС-а.

Нагласио је да је процес дигитализације у току и да је око 340.000 корисника направило налог на порталу „Увид у рачун“ где могу да провере стање својих бројила, као и да плате рачун и да имају увид у претходни период.

Извор ЕПС