Градско позориште: Отказана представа „Славна Флоренс“, уместо ње „Ручни рад“
Градско позориште Бечеј обавештава грађане Бечеја да је представа „Славна Флоренс“ Атељеа 212 је која је била заказана за 1.март отказана.
Уместо ове представе одиграће се комедија „Ручни рад“ у којој главне улоге играју Дара Џокић, Исидора Минић, Бранка Шелић.
Купљене улазнице важиће и за нову представу или ће новац бити враћен!
Организатори су замолили све грађане са купљеним и резервисаним улазницама да се јаве на број телефона 021/ 6915 336 или да оду до канцеларије Градског позоришта ради потврђивања резервација или рефундације новца.
Дакле, у Великој сали Градског позоришта Бечеј у петак, 1. марта, можете погледати представу „Ручни рад“.
Ову комедију је по тексту Жан Клода Даноа режирао Милан Нешковић.
Представа почиње у 20 часова а улазница је 1000 динара.
У питању је позоришни комад, црно-хуморна комедија, „Ручни рад“ која, према оцени критике, реско и духовито, расветљава само три женска принципа, премда их има скоро колико и жена. Три лика која су у фокусу редитеља Милана Нешковића и глумица три глумице су заправо стереотипи понашања.
Представа „Ручни рад” рађена је према причи француског писца Жан Клод Даноа, а говори о положају жена које не примећују да су жртве свог окружења, супружника, укућана, комшија, људи на послу… Оне стичу јаку и искрену емпатију према другим женама, а губе је према сопственом животу.
Први принцип представља жене које препуштају другима да решавају све њихове проблеме, јер су их убедили да су саме за то неспособне. Други принцип обухвата жене којима је наизглед све јасно, које презиру мушкарце, посвећене су борби за права жена, али деле погрешне и бесмислене савете и решења, јер не знају да се изборе са проблемима у својој кући па измишљају свој живот суперхероине прикривајући тако сопствену немоћ. У оквиру трећег принципа сусрећемо несрећне жене које никада нису имале никакав физички контакт са мушкарцем, које сви убеђују да су због тога благословене, а оне ипак жуде за мушким додиром, загрљајем и љубављу… Оне пате и сажаљевају себе до те мере да постају потпуно непривлачне било ком мушкарцу, а скривају се у религиозности, која је још једна фасада.