Образовање: Почиње упис првака
Све основне школе на територији општине Бечеј почеле су са припремама за упис првака. И док већина сеоских школа тај процес спроводи негде у марту и априлу месецу јер тада и званично почиње упис, градске школе овај период пре уписа користе да представе своје капацитете родитељима будућих првака јер је због тога што сваке године има све мање деце у школама, велика борба међу школама за сваког првака.
Своје структуралне капацитете као и наставни кадар шкoле су представиле углавном на друштвеним мрежама и на веб страницама школа.
Првака углавном има око 300 у току једне године у општини Бечеј и територијална подела ђака важи углавном само за сеоске школе. Ученици који имају боравиште у неким од насељених места углавном имају могућност да похађају барем прва четири разреда у свом селу. Наравно, у Бачком Петровом Селу, Бачком Градишту и Радичевићу су школе осмогодишње. Већина ових школа већ унапред од установа социјалне заштите и од других државних органа добијају спискове деце која се уписују у први разред па је упис у ове школе формалност.
Када су у питању градске школе, иако и даље је важан сегмент за већину родитеља пребивалиште, адреса где дете живи, пре свега из практичних разлога ипак поједини родитељи, посебно они који гравитирају послом ка центру града или живе у ширем центру града могу да бирају школе. Три школе су смештена на непосредној удаљености мање од километар па је између ове три школе и највећа конкуренција. ОШ „Здравко Гложански“, ОШ „Север Ђуркић“ и ОШ „Петефи Шандор“ су на својим страницама већ објавиле услове за упис првака, као и процедуру. Све четири градске школе имају посебно организоване презентације школе, позивају родитеље да посете школу и на тај начин изаберу која школа је најбоља за дете.
Две школе и ове године нуде могућност обогаћеног једносменског рада за све ученике од првог до осмог разреда. У једној смени раде ОШ „Север Ђуркић“ и ОШ „Петефи Шандор“. ОШ „Здравко Гложански“ и ОШ „Шаму Михаљ“ и даље раде у две смене због броја ученика и због недостатка довољног броја учионица.
Већина школских објеката је у претходном периоду донекле реконструисана а у плану су и веће санације и адаптације, услови за рад и наставника и ученика углавном су слични. Када је у питању образовна инфраструктура нема великих разлика у капацитетима. Све школе имају и двориште, простор за игру, кантине, дневне боравке, фискултурне сале. Ипак на родитељима је одлука коју ће школу одабрати.
У сваком случају око 300 првака ће и ове године од септембра сести у школске клупе по први пут.