Одлтајмер клуб: Успех наших возача на стази „Навак“
Олдтајмер клуб Бечеј – Нови Бечеј је на Националном такмичењу мото класик на стази Навак“ ове године постигао као и претходних година веома запажене резултате. У категорији возила мото класик 50 на стази код Суботишта освојили су једно сребрно и два пута бронзано одличје. Трка је одржана за викенд 3. и 4. октобра.
„Олдтајмер клуб Бечеј-Нови Бечеј имао је у 2020. години само две трке, требало је да буде више али због ситуације је одлучено да и ове две буду без публике на стази „Навак“ код Суботишта. Том приликом смо освојили смо једно друго и два трећа места. Татић Стеван је освојио друго место, Тајков Горан је освојио треће место у првој трци. Следећи дан у другој трци Татић је опет освојио овог пута треће место. Клубски смо освојили треће место. Ја лично нисам мислио да ћемо уопште ове године имати прилику да се такмичимо, учествујемо и да још и неке резултате остваримо. Задовољни смо резултатима у сваком случају.“ – рекaо Атила Силађи на конференцији за штампу која је сазвана тим поводом.
„Ми смо и две недеље пре тога имали трку код Суботишта на истој стази и тада нисам био спреман и нисам отишао да возим јер од прошле године од Зрењанина нисам сео на мотор, потребно је било доста тренинга да бих могао да учествујем. За овај викенд сам ипак решио да учествујем. „Навак“ стаза је захтевна стаза, дугачка 2.900 метара, и освојио сам ту друго место а трећи сам био следећи дан у недељу. Није било лако али ја сам задовољан, мотор није баш врхунски и жао ми је што овај клуб нема више возача, млађих, да их учимо. Ја сам прво био пријављен за олдтајмер класу, то је обичан мотор који није прављен за трке и стар је, до 1970.године је производња. Ми смо успели да га дотерамо али и сад на тај мотор било ко седне од моториста може да види да тај мотор није за ту стазу. Тако сам ја са олдтајмер мотором дошао у једну класу више и тзв. специјалке и у њој сам возио. Мислим једино да смо могли мало боље када је време у питању, коју секунду брже, нисам хтео да рескирам да паднем или неки озбиљнији проблем, возио сам 2 минута и 13 секунди. Карољ Кењереши, из Суботице, који је био први возио је испод 2 минута, он јако добро вози. Морам да кажем да је он некада био члан нашег клуба и напустио нас је што је велики губитак за наш клуб, због тога смо у минусу скоро 50 бодова, само због њега. И Золика Беркеш овог пута није возио, имали би много више бодова као тим да јесте. Добили смо ето та два пехара овог пута.“ – рекао је Стеван Татић.
О томе шта је све потребено да постанете члан клуба рекли су нам чланови: „Онај ко жели да вози мора да буде пре свега члан нашег клуба, треба да одради осигурање, треба да плати такмичарску лиценцу и наравно да обави лекарски преглед. После следи пријава на трке, ако је овде код нас, а ако је у иностранству трка, мора да се извади и страна дозвола. Мотор може да буде различитих класа. Ми углавном преферирамо мото класик од 50 кубика или 125 или преко те кубикаже. Када су у питању наши даљи планови, за ову годину је сезона завршена, за следећу годину видећемо како ће се ситуација одвијати, да ли ће можда бити и неких измена у правилнику када су техничке ствари у питању и евентуалне измене у класификацији мотора, али ми свакако вадимо лиценцу за клуб и за такмичаре и надам се и да ће и Беркерш следеће године моћи да вози, да учествује и да ћемо освајати и даље медаље. За сада зрењанински клуб ћемо мало теже надмашити, то би било преамбициозно, они имају 20 возача.“ – рекао нам је Атила Силађи.