ДруштвоСервис

„Потисје – Бечеј“ доо: Апликација за комуникацију, нови контејнери и електронски рачуни

Предузеће „Потисје Бечеј“ доо је у циљу побољшања комуникације са корисницима и клијентима увело и апликацију за мобилне телефоне путем које ће грађани наше општине моћи да комуницирају са запосленима у овом предузећу на једноставан начин путем упита на мејл адресу. Апликацију за андроид телефоне грађани већ сада могу да скину са сајта Гугл плеј (Google Play) и да је инсталирају на својим мобилним телефонима. Апликација може да се користи на српском и мађарском језику. На овај начин омогућена је грађанима директна комуникација са вршиоцима комуналних услуга путем које могу да постављају питања која се тичу рада овог предузећа, да пријаве евентуалне проблеме, дају рекламације на рад или рачуне, пошаљу упит у вези са својим рачунима и задужењима и слично без непотрених долазака на шалтер овог предузећа.

На конференцији за штампу коју је овим поводом сазвао директор овог предузеће Золтан Фејеш представљена је ова апликација уз краћу демонстрацију како се инстали-ра и шта је све од података потребно да грађани унесу у форму да би у што краћем року добили адекватне одго-воре од надлежних у овом предузећу. Уноси се име и презиме као и број телефона и наравно питање које грађани же да поставе или да пријаве неки проблем.

Према речима директора „Потисја Бечеј“, Золтана Фејеша ово ће знатно олакшати комуникацију са грађанима и поједноставити и убрзати интервенције и одговоре грађанима на упите. На овај начин, а посебно после здравствених мера заштите у послењих неколико месеци, ово ће бити безбединији и ефикас-нији начин комуникације. Запослени се обавезују да ће на сваки упит одговорити у року од 24 часа.

На истој конференцији за штампу директор Фејеш најавио је и постављање новог контингента „жутих“ контејнера за секундарне сировине и то на територији града. Претходно су постављени контејнери у насељеним местима. У наредном периоду биће постављено 60 нових контејнера од којих ће 50 бити намењено за секундарне сировине за рециклажу а 10 ће бити металних за комунални отпад. Ови контејнери су углавном део донација од стране привредних субјеката у граду а један део је купљен и из сопствених извора. Постављање донираних контејнера за секундарне сировине из „Екостар пака“, преме речима директора, мало је у застоју због ситуације са ванредним стањем током којег је дошло до обустава откупа секундарних сировина од стране страних откупљивача. Овај програм донације и сарадње са фирмом „Екостар Пак“ ће се, према речима директора Фејеша, свакако наставити. За сада за ових нових 60 контејнера на улицама Бечеја коштаће око 1,8 милиона динара (25.000 динара по контејнеру), сопствено улагање предузећа ја око 350.000 динара а остало је обезбеђено из привреде. Да би се покрио цео град онако како је планирано биће потребно да се у наредних неколико година постави још 740 контејнера за ову намену. Донатори нових контејнера су фирме: Кнот, Сојапротеин, Линде гас, Анона про, Дел Аморе, Браварска радионица Мијатов, ХТЗ Нена, Вулканизер ГТЦ, Електро Лив, Зидар Крижак Маћаш и Сан Лука Бечеј, сви они ће бити означени као донатори на контејнерима које су даривали.

Директор Фејеш је на овој конференцији за штампу говорио и о још једној акцији коју су покренули у овом предузећу. Он је замолио грађане Бечеја да се, уколико су у могућности, пријаве за сервис слања електронских рачуна чиме ће се уштедети на дистрибуцији рачуна и на утрошку папира. Неколико првих корисника који су се пријавили добили су и мале симболичне поклоне од овог предузећа. Званично ће рачуни на мејл адресе за оне који се пријаве до тада почети да стижу од 1. августа. Од средстава које су прикупљени на овај начин, овом уштедом, биће сађене саднице дрвећа у Горанском парку у Бечеју.