ТО Бечеј: Презентација туристичких потенцијала на сајму у Београду
У Београду је од 22. до 25. фебруара одржан Међународни сајам туризма. На овој великој годишњој манифестацији учествовала је и Туристичка организације општине Бечеј. Тим поводом разговарали смо са директором ове организације Миланом Оњиним који је ове године и предводио тим који је осмислио и реализовао презентацију туристичких капацитета општине Бечеј на овом сајму.
Општина Бечеј је на Међународном сајму презентовала своје туристичке потенцијале, како је тај наступ био конципиран?
Туристичка организација општине Бечеј је на претходно одржаном 45. Међународном сајму Туризма у Београду, који је званично трајао четири дана, наступила у оквиру Туристичке организације Војводине заједно са туристичким организацијама из Бачке Паланке, Бачке Тополе, Сремске Митровице, Старе Пазове…
На који начин је осмишљен наступ наше општине на сајму?
Циљ презентације је била промоција туризма и туристичких потенцијала у нашој општини. Када то кажемо конкретно мислимо на природне ресурсе, споменике културе, смештајне капацитете и предстојеће манифестације.
Шта је конкретно презентовано посетиоцима нашем штанду?
Презентовали смо културна и друштвена дешавања у Бечеју током лета, реку Тису и манифестације где се манифестација „Бечеј ноћу‟ посебно истиче као највећа, најпосећенија и већ увелико препознатљива широм наше земље. Посетиоцима су предочене и активности High-tech спортске базе у Бечеју и авантуристички дух који сами посетиоци могу да доживе посетом и боравком у нашем граду. На нашем штанду је осим промотивног материјала у виду брошура, памфлета, мапа везаних за ТО Бечеј био изложен део бро-шура посвећених смештајним капацитетима и јединицама у нашој општини.
Какав је био концепт понуде и информација које понудила Туристичка организације општине Бечеј, који су привредни суб-јекти били у фокусу?
Сам концепт промоције на штанду је ове године био на упознавању и дегустацији вина из наших локалних винарија. Овога пута смо се базирали на два Крокана и то из винарије „Гнездо‟ и „Гедеона‟ винарије „Винартос‟. Исто тако посетиоци су имали прилику да се упознају и пробају кондиторске производе који долазе из наше општине из фирме „Sweetsystem doo‟ (разне врсте чоколада упаковане у амбалажу са мотивима наше општине).
Представили сте и онлајн презентацију туристичких капацитета општине која је прошле године урађена?
Да, то је такође битно нагласити да су заинтересовани посетиоци помоћу Oculus Quest 2 уређаја могли да се кроз 360° виртуелну туру прошетају кроз нашу општину и посете најзначајније споменике, музеје и природне ресурсе или да то исто учине по препоруци посетивши наш сајт и на њему 360° виртуелну туру.
Каква је била посета на нашем штанду, да ли сте задовољни?
Што се саме посете нашег штанда тиче, она је била задовољавајућа, тачније врло добра, а посебну привилегију смо имали да наш штанд посете високи званичници покрајинске владе попут Игора Мировића (председник Покрајинске владе Војводине), др. Ненад Иванишевић (Покрајински секретар за привреду и туризам), као и председник Републике Србије Александар Вучић.
Да ли сте имали неке разговоре и договоре око даље медијске презентације наше општине, неке договоре о сарадњи са другим градовима и општинама о размени информација, пословних прилика?
Ово је била прилика и да се обаве разговори са представницима медија тј. телевизија, независних медијских кућа, портала (РТВ, РТС, Балкан-трип, независна продукција Кадар…) ради неке будуће сарадње, а тако исто да се на лицу места размене искуства са представницима других туристичких организација и договоре будућа виђења и међусобне посете. Оно што смо приметили и што остаје као жал је што се доста туристичких организација из Војводине ове године није појавило на сајму, а били су редовни учесници и излагачи претходних година.