Саопштење ЈП „Топлана“ (о начину рада током ванредног стања)
Јавно предузеће ЈП „Топлана” Бечеј обавештава купце топлотне енергије прикључене на систем даљинског грејања (СДГ) да се производња, дистрибуција и снабдевање топлотном енергијом у условима ванредног стања у Републици Србији одвија без застоја и у складу са Одлуком о условима и начину снабдевања топлотном енргијом из система даљинског грејања и Техничких услова за прикључење и коришћење топлотне енергије.
Производња, дистрибуција и снабдевање топлотном енергијом купаца врши се, као и пре увођења ванредног стања, у зависности од спољашњих услова (температуре спољашњег ваздуха) и у периодима дана прописаним чланом 38. Одлуке (радним даном од 6:00 до 21:00 час, а суботом, недељом и празником од 7:00 до 22:00 часа).
Примедбе на квалитет испоручене топлотне енергије, пријаву неправилности у функционисању топлотних подстаница и кућних инсталација грејања као и на уочене хаварије (цурење воде) из дистрибутивне мрежи купци могу пријавити на доле наведене телефоне:
– дежурна служба: 021/6915-470 (сваког дана у току 24 часа)
– централа: 021/6912-761 (радним даном 07:00 до 15:00 часова)
и радним даном на е-маил: office@toplanabecej.rsИнформације о стању дуга и начину сервисирања истог можете добити позивом на број телефона: 021/6912-761 (радним даном 07:00 до 15:00 часова), односно путем мејла на office@toplanabecej.rs