ДруштвоСервис

Аутобуска стајалишта најкасније до средине октобра

Кишна сезона и школска година су почели па је недостатак аутобуских стајалишта у центру града где свакодневно још увек саобраћају све линије све већи проблем. Иако је најављен завршетак оба објекта још за почетак септембра ипак је дошло до одлагања од скоро месец дана. Почетком септембра су објављени резултати јавне набавке, тачније име фирме која је добила на тендеру. У питању је фирма из Нове Пазове и о томе смо писали у претходним бројевима. Колико и како ће ова стајалишта решити проблем све евидентнијих колапса саобраћаја у улици Данила Киша у „шпицу“ (а мислили сте да само Београд и Нови Сад имају шпиц. прим. пут.) биће познато ускоро.

Од почетка радова на изградњу Лидла на импровизованим станицама са обе стране улице са позајмљеним клупама и прилично штурим обавештењима о реду вожње путници чекају скоро свакодневно у апсолутној конфузији покушавајући да препознају свој аутобус јер се у низу постави неколико што првенствено потпуно блокира саобраћај у улици али је и безбедност путника који полазе или пристижу прилично угрожена. На наш упит о роковима за завршетак радова на изградњи стајалишта из општинске управе од помоћника председника општине Бечеј задуженог за односе са јавношћу, Данета Мандића, сазнали смо да ће извођач радова крајем ове радне недеље (четвртак 26. септембар) кренути са изливањем темеља за прво стајалиште (оно код Максија) и да је према плану радова предвиђено сушење темеља током викенда, до понедељка, да би након тога до четвртка следеће недеље (3. октобар) било завршено то прво стајалиште и пуштено у употребу. Власницима киоска „Савуља“ остављено је време да се за две недеље иселе и да се санира тај простор за постављање темеља за друго стајалиште што значи да је за две недеље након првог предвиђен завршетак другог стајалишта код Музичке школе. Уз наду да ће време послужити путнике и да радови неће бити опет из неког разлога одложени „паметна“ стајалишта ће бити на локацијама најкасније за три недеље а путници суви и безбедни.

Како ће то заиста утицати на путнички саобраћај у Бечеју, посебно на оне путнике који морају свакодневно да користе услуге аутобуског превоза а како на безбедност саобраћаја у самом центру града остаје нам да видимо јер ће бити потребно доста времена да се Бечеј „помири“и са измештањем (под условом да ускоро нова аутобуска станица почне да се гради) аутобуске станице. Велика аутобуска станица са перонима, местом за куповину карте, заклоном за кишу па чак и кафаном је нешто што је стандард који имају све веће општине у Србији и то што се она некада код нас налазила у самом административном центру града где се налазе све установе, школе, јавна предузећа била је велика погодност за кориснике аутобуског превоза.