Бургер са патлиџаном (брза храна)

Потребно је: два велика патлиџана, 2 црвена лука, две црвене паприке, 2 већа парадајза, неколико листића сира (ренданог сира или грилованог халуми сира), мајонез/тартар сос/бургер сос по укусу, 1 дл уља за пржење, зачини: со, бибер, суџук паприка, грчки зачин или оригано и босиљак, неколико листова зелене салате или рукола … евентуално неколико режњева сланине за пржење.

Два велика патлиџана исеците на режњеве око 1 цм дебљине посолите и оставите да се мало оцеде (20-так минута). Испржите патлиџане са обе стране да добију браон корицу на тигању који се не лепи или са мало уља (можете да поређате и на папир за печење у тепсију и под грилом у рерни испечете док не буду решије запечени, ту можете одмах да додте и колутове лика и сланину). Једну или две веће црвене паприке исеците на колутиће и испржите на мало уља у тигању, додајте два већа парадајза исецкана на режњеве па динстајте док не испари течност, додајте мало суџук паприке, по укусу, соли и бибера и грчког зачина (мало оригана и мало босиљка). Загрејте благо неколико сомуна или бургер пецива у рерни и наређајте бургер – најпре сир на листиће или рендани (уколико имате халуми изгрилованог сира још боље) затим два, три слоја печеног патлиџана, динстану паприку и парадајз, колутове прженог црног лука, листове зелене салате или руколе и на крају мајонез, тартар умак или бургер сос, уколико волите додајте и киселе краставчиће исечене на колутове. Поклопите све другим делом сомуна и служите уз помфрит и мало кечапа или бургер соса.

Уколико не желите баш веге веријанту можете додати и неколико печених танких режњева сланине у сваки бургер.

Ово је одлична алтернатива за хамбургере и брзу храну, веома је укусно и много здравија. Од ове количине може да се напрaви 4-5 већих бургера.